| Invitatie Fagaras TSW 2 8-9 octombrie 2011 | |
|
|
|
Autor | Mesaj |
---|
The Fucker Meerkats Team
Numarul mesajelor : 254 Varsta : 51 Localizare : Sibiu Data de inscriere : 12/03/2009
| Subiect: Invitatie Fagaras TSW 2 8-9 octombrie 2011 Sam 01 Oct 2011, 5:42 pm | |
| Am discutat cu Crazy.Bullet de CSABv, si a ramas sa va invit eu in numele lor, cunoscandu-va mai bine... Asa ca daca sunt amatori, treceti-va aici, incercam sa ne strangem si noi cativa! Jocul este pe 2 zile, sambata si duminica, daca o sa participe, Meerkats vor merge sambata 8 octombrie. - Crazy.Bullet a scris:
- Din seria evenimentelor private, Clubul Sportiv de Airsoft Brasov organizeaza TSW 2. Invitatiile la event vor fi trimise pana in data de 28 septembrie 2011 team leader-ilor de cluburi/echipe airsoft din Romania. Evenimentul este din ciclul "friendly game" si CSABv doreste ca echipele invitate sa se simta bine impreuna si jocul sa curga "uns" ca si primul event organizat in acelasi stil. Aceste fiind spuse, va invit si va prezint:
Revin cu scenariul si regulament. | |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Invitatie Fagaras TSW 2 8-9 octombrie 2011 Sam 01 Oct 2011, 6:06 pm | |
| super tare frate incep si romanii ceva calumea:D.....respecte FUCKER |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Invitatie Fagaras TSW 2 8-9 octombrie 2011 Sam 01 Oct 2011, 6:37 pm | |
| reguli, scenariu, orar de joc, participanti? nu gesesc ni la ei pe forum nici la meerkats |
|
| |
The Fucker Meerkats Team
Numarul mesajelor : 254 Varsta : 51 Localizare : Sibiu Data de inscriere : 12/03/2009
| Subiect: Re: Invitatie Fagaras TSW 2 8-9 octombrie 2011 Sam 01 Oct 2011, 6:46 pm | |
| O sa le comunice zilele astea...
La noi pe forum gasiti si harta unde se va disputa jocul...
Dupa lupta ce s-a dus inauntrul petrolierului se pare ca Nato Task Force au esuat deoarece un pirat somalez a reusit sa detoneze o parte din nava, aceasta incepand sa se scufunde.