[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]Civil War 2 – The Battle for Aleppo.
I. Background
Razboiul Civil din Siria a intrat in cel de-al 3-lea an de conflict.
Pentru a putea intelege pe deplin evenimentele ce vor urma, puteti studia urmatoarele materiale:
1.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]2.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] In ultimele luni, rebelii au pierdut teren pe toate fronturile fapt ce a dus la interventia comunitatii internationale. Unele tari europene, in special Franta, a inceput aprovizionarea cu armament si logistica a rebelilor. Acest lucru a determinat Rusia sa trimita si ea in Siria ajutor militar, fortelor guvernamentale.
Aceste evenimente au dus catre o escaladare a conflictului, in special in zona de nord a tarii, in jurul orasului Aleppo, zona de intrare in tara a armamentului destinat rebelilor, prin Turcia.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]Fortele guvernamentale loiale presedintelui Bashar al-Assad si formate in special de armata regulata SAF (Syrian Armed Forces) careia i se adauga unitati speciale ale statului ca: Divizia a 4-a Blindata, Al-Jaysh al-Sha’bi (civili voluntari), Shabiha (ramura militara a Partidului Ba’ath) precum si unitati militare straine ca: Garda Revolutionara Iraniana si Hezbolah, au intensificat actiunile in suburbiile orasului Aleppo. Aflate in defensiva, trupele revolutionare sunt formate din FSA (Free Syrian Army), un grup de fosti militari si dezertori din armata regulata, care incearca sa se organizeze intr-o structura militara organizata sprijinita politic din exterior. Acestora li se adauga o multitudine de grupuri radicale islamiste, unele considerate teroriste, grupuri etnice in special kurzi precum si aripile militare a unor partide politice.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]Datorita intensificarii afensivei armatei regulate, mai multe forte rebele incearca sa intre in zona Aleppo, in special dinspre sud, dinspre Hama si Damasc, prin orasul Maarrat al-Nu'man, folosind autostrada M5.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]Luptele care se aspteapta a se duce pentru controlul micului orasel, vor fi decisive in Marea Batalie pentru Aleppo.
II. Desfasurarea jocului:
Pentru desfasurarea scenariului in bune conditii este obligatoriu ca fiecare echipa sa desemneze un comandament permanent, care poate fi format din 1 sau mai multi jucatori, aceeasi pe tot parcursul jocului sau prin rotatie, la latitudinea fiecarei echipe.
Inainte de inceperea jocului, jucatorii vor fi impartiti pe terenul de joc, in anumite zone sau puncte cheie.
Pentru a elimina necesitatea folosirii arbitrilor, misiunile vor fi acordate in felul urmator:
- fiecare echipa primeste un numar de plicuri sigilate care contin misiuni.
- pe fiecare plic este notata o ora la care acestea se vor deschide.
- din momentul deschiderii unui plic, misiunea se considera activata.
- fiecare misiune primita de catre o echipa, are corespondent in plicul celeilalte echipe. Deci este importanta indreptarea jucatorilor de catre Comandament pentru indeplinirea misiunior, astfel creindu-se puncte de actiune intensa.
- misiunea se dezactiveaza doar in momentul in care este indeplinita, nu este anulata de primirea altei misiuni
- echipa care indeplineste cele mai multe misiuni va fi declarata invingatoare
Comandamentele fiecarei echipe sunt indestructibile. Nu este un scop al jocului distrugerea Comandamentului advers, decat in cazul in care acest lucru este prevazut expres intr-un plic.
Daca la un moment dat nu exista nici o misiune in curs, obiectivul permanent al fiecarei echipe este de a elimina cat mai multi adversari si de a cuceri si sustine un teritoriu cat mai vast.
Misiunile continute in plic pot fi:
- capturarea unui steag
- dinamitarea unei locatii
- cucerirea sau mentinerea unei locatii
- recuperarea unor obiecte parasutate (armament, munitie)
- Black hawk down
- SpecOps
Continutul plicurilor nu va fi cunoscut de catre participanti decat in momentul deschiderii lui in timpul jocului si va contine informatii adecvate pentru intelegerea si indeplinirea misiunii
Pentru cei care coordoneaza actiunile echipelor este necesara cunoasterea hartilor si/sau a terenului.
III. Regulamentul
3.1 Obligatoriu pentru TOTI cei prezenti ca inainte de inceperea jocului sa asculte cu atentie explicatiile/regulile evenimentului. Daca exista neintelegeri este datoria celui ce nu a inteles sa intrebe pentru a evita pe cat posibil neintelegeri ulterioare startului actiunii.
3.2 Cele mai importante reguli in airsoft, deci si cu ocazia acestui eveniment, sunt cele de siguranta si cele de fair-play.
3.3 Este obligatoriu pentru toti participantii ca, pe toata durata jocului, din momentul in care se da „start joc” pana in momentul opririi jocului, orinde s-ar afla pe teren, sa poarte ochelari de protectie pe ochi. Este obligatorie folosirea „carpei mortului” (death rag), cand situatia o cere (ranit, mort, se deplaseaza spre respawn sau safe-zone) care poate fi o vesta reflectorizanta sau alt material textil de culoare stridenta. Datorita specificului zonei, se recomada si protectii suplimentare, fiecare cum considera (masca, casca, genunchiere, cotiere, etc.)
3.4 Datorita faptului ca constructiile din zona sunt in diferite stadii de degradare, va rugam sa fiti atenti la locurile periculoase, la geamuri sparte, acces pe cladiri. Voi sunteti singurii in masura sa va construiti o siguranta personala. Accesul este permis oriunde pe teren, in zona ingradita, mai putin in safe-zone (parcare). Accesul pe terenul de joc se face pe propria raspundere a fiecaruia asupra siesi insusi, dupa semnarea unui act care exonereaza organizatorii sau proprietarii asupra oricarei responsabilitati.
3.5 Airsoftul este pentru unii un sport, pentru altii un hobby sau un joaca pentru oameni mari, insa pentru toti este o modalitate placuta de petrecere a timpului liber. In acest sens va rugam ca actiunile voastre sa sa fie 100% fair play. Toata lumea a venit sa se distreze, deci si adversarii. Recunoasteti loviturile, nu intrati in dispute verbale sau de alt fel si respectati acest regulament.
3.6 Se va juca dupa regulamentul SB 1.2 cu urmatoarele observatii:
a. Se accepta orice tip de incarcatoare
b. Pentru clasa de replici automate 110-125 mps se recomanda burst sau foc cu foc
Regulamentul v1.0 il gasiti aici:
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]3.7 Precizari si spicuiri din regulamentul Sad Bunneh v1.0:
- MED (minimum engagement distance) este distanta minima de la care un jucator are voie sa traga. Se masoara in metri si difera in functie de viteza replicii.
- Viteza replicilor, MED corespunzatoare
• Arme automate (AEG, GBB, etc) – riffles:
# pana la 110 mps = MED 1 metru = permis full auto
# intre 110 si 125 mps = MED 7 metri = recomandat puternic burst fire insa permis full auto
# intre 125 si 140 mps = MED 15 metri = permis doar foc cu foc
# peste 1
40 metri = nu este permis accesul la joc
• Arme bolt action – sniper
# pana la 110 mps = MED 1 metru
# intre 110 si 125 mps = MED 7 metri
# intre 125 si 140 mps = MED 15 metri
# intre 140 si 170 mps = MED 25 metri
Se recomanda pentru cei cu MED peste 10 metri, arma secundara (side arm) care sa fie sub 110 mps MED 1 metru.
3.8 Nu se face masurarea sau marcarea replicilor inainte de inceperea jocului. Ne bazam pe fair-play-ul fiecaruia in respectarea prezentului regulament.
3.9 Orice lovitura directa, care iti vizeaza fizicul sau echipamentul si te atinge ( indiferent unde, cap, maneca, varful bocancului, rucsac, buzunar) se considera lovitura VALIDA. Persoana in cauza are obligatia morala sa strigi cat mai puternic, dupa caz: LOVIT/HIT, MORT/DEAD, dupa aceea se scoate carpa mortului, se imbraca si cu arma sau mana ridicata se deplaseaza in ce-a mai mare liniste spre punctul de respawn sau safe zone fara a mai comunica cu ceilalti participanti activi la joc. Se considera de asemenea lovitura valida si „friendly fire” precum si descarcarea accidentala sau nu a propriei arme inspre propria persoana.
3.10 O lovitura primita in arma, jucatorul in cauza se considera LOVIT.
3.11 Loviturile primite indirect (din ricoseu pe orice suprafata) nu se considera lovituri valide, jucatorul putand continua jocul fara alte penalitati.
3.12 Se accepta regula silent kill sau bang. Un jucator aflat sub MED sau care considera in mod intemeiat ca nu e nevoie sa traga in adversarul aflat foarte aproape, poate indrepta arma spre inamic si sa-i comunice verbal ca este mort astfel: „pssst, esti mort”, „bang, esti mort” sau in engleza „hei, you are dead”. Aceste comunicari trebuie sa se faca asfel incat adversarul sa le perceapa fara nici un dubiu. Jucatorul eliminat prin aceasta metoda nu va striga nimic, isi va pune „carpa mortului” si se va deplasa spre respawn fara alte comentarii.
3.13 In cazul in care, intr-un loc stramt, cu distante mici, 2 jucatori se trezesc fata in fata cu armele indreptate unul spre celalalt, amandoi se considera eliminati (morti) si se deplaseaza spre respawn. Va rugam sa fiti atenti la aceste aspecte pentru ca se pot intampla frecvent accidente. In acest sens, se recomanda ca pe dimpul deplasarilor, jucatorii sa nu tina degetul pe tragaci sau sa aibe arma asigurata.
3.14 Jucatorii din zona de respawn vor intra in joc prin deplasarea in baza principala a echipei proprii. Se considera jucatori activi doar din momentul in care se afla in interiorul bazei.
3.15 Nu se accepta executarea focului cu replica „dupa colt” (blind fire).
3.16 Alte reguli de siguranţă:
a. Tratează tot timpul sistemul de angajare ca şi cum ar fi încărcat şi real;
b. Ţine degetul în afara gărzii trăgaciului până în momentul în care ai luat linia de ochire şi eşti pregătit să angajezi;
c. Păstrează controlul asupra gurii ţevii sistemului de angajare;
d. Fii conştient de ţinta ce urmează angajată şi de spaţiile adiacente acesteia;
e. Pe timpul deplasării, menţine sistemul de angajare orientat într-o direcţie sigură.
3.17 Orice abatere de la regulament se supune penalizarii de catre organizator. Penalizarile pot incepe de la avertizment verbal si merge pana la eliminarea definitiva din joc. Se supun penalizarii urmatoarele: scoaterea ochelarilor, nerecunoasterea loviturilor, nimeritorii, certuri intre jucatori, nerespectarea MED, blind fire, etc.
3.18 Orice neintelegere se comunica organizatorului care are dreptul deplin sa decida asupra situatiei
3.19 Prin acceptarea participarii la acest eveniment, recunoasteti si va supuneti regulamentului prezentat acum.
IV. Alte precizari:
- stationarea in Safe Zone este permisa doar in cazuri bine justificate sau daca s-a declarat "stop joc". Daca nu esti in stare sa sustii cateva ore de joc, stai acasa, nu strica ziua altora. Iesirea in afara jocului creaza dezechilibre care pot dauna iremediabil cursivitatii jocului.
- intre cele 2 comandamente trebuie sa se poata comunica foarte usor, neexistand arbitrii, fie prin statie radio, fie prin telefon mobil.
- oprirea jocului poate fi data doar de comun acord intre cele 2 comandamente.
V. Programul zilei:
09:00 - sosire participanti
09:00 - 09:30 pregatire individuala
09:30 - 10:00 briefing si deplasarea in zonele de joc
10:00 - start joc
VI. Locatie:
O fosta inteprindere de prelucrare a canepii, in prezent dezafectata, 4-5 hectare de curte cu cladiri si diferite obstacole. Locatia se afla in localitatea Ghindari, Jud. Mures, la 15 km de Sovata.
- coordonate google maps:
46.499722, 24.931233
- coordonate geografice:
+46° 29' 59.00", +24° 55' 52.44"
foto:
-
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]-
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]video Civil War 1:
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] VII. Participanti:
-
Organizatori: haiducul (LudusLegio) si The Fucker (Meerkats)